اللهم اجعل في قلبي نورا ، وفي سمعي نورا ، وفي بصري نورا ، وعن يميني نورا ، وعن شمالي نورا ، ومن بين يدي نورا ، ومن خلفي نورا ، ومن فوقي نورا ، ومن تحتي نورا ، واجعل لي نورا ، وأعظم لي نوراSelamat Datang Ke Suara Rakyat FM بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ أَصْـبَحْنا وَأَصْـبَحَ المُـلْكُ لله وَالحَمدُ لله ، لا إلهَ إلاّ اللّهُ وَحدَهُ لا شَريكَ لهُ، لهُ المُـلكُ ولهُ الحَمْـد، وهُوَ على كلّ شَيءٍ قدير ، رَبِّ أسْـأَلُـكَ خَـيرَ ما في هـذا اليوم وَخَـيرَ ما بَعْـدَه ، وَأَعـوذُ بِكَ مِنْ شَـرِّ هـذا اليوم وَشَرِّ ما بَعْـدَه، رَبِّ أَعـوذُبِكَ مِنَ الْكَسَـلِ وَسـوءِ الْكِـبَر ، رَبِّ أَعـوذُبِكَ مِنْ عَـذابٍ في النّـارِ وَعَـذابٍ في القَـبْر ...بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

Thursday, July 24, 2014

ISIS pelindung entiti Zionis

 

Baghdadi  dilatih Mossad
WASHINGTON:Bekas pekerja Agensi Keselamatan Negara (NSA),Amerika Syarikat Edward Snowden, telah mendedahkan bahawa perisikan Britain dan Amerika Syarikat dan Mossad bekerjasama untuk mewujudkan Negara Islam Iraq dan Syria (ISIS).

 Snowden berkata perkhidmatan perisikan tiga negara mencipta sebuah organisasi pengganas yang mampu menarik semua pelampau di dunia untuk satu tempat, dengan menggunakan strategi yang dikenali sebagai "sarang tebuan".

 Dokumen NSA merujuk kepada pelaksanaan baru-baru ini sarang tebuan untuk melindungi entiti Zionis dengan mencipta slogan-slogan agama dan Islam.

 Menurut dokumen yang dikeluarkan oleh Snowden, "Satu-satunya penyelesaian untuk melindungi negara Yahudi" adalah untuk mewujudkan musuh berhampiran sempadannya ".

 Kebocoran mendedahkan bahawa pemimpin ISIS dan Abu Bakar Al Baghdadi mengambil latihan intensif ketenteraan  selama satu tahun di tangan Mossad, di samping kursus-kursus dalam teologi dan seni bersuara SUMBER


Pada 18 June lalu Mejar Jeneral Firouzabadi membuat kenyataan bahawa Isil dicipta oleh Amerika Syarikat dan Israel untuk meningkatkan keselamatan rejim Zionis di rantau ini.

 Beliau menambah bahawa serangan Isil di Iraq sebenarnya reaksi kepada kemenangan Bashar al-Assad pada pilihan raya presiden Syria. Syria mengadakan pilihan raya presiden pada 3 Jun di mana pemimpin penyandang Assad memenangi 88.7 peratus undi.

 Firouzabadi menyatakan bahawa Isil menggunakan media untuk menyebarkan rasa takut di kalangan rakyat.

 Rakyat Iraq perlu rohani kuat untuk berdiri menentang langkah ini yang disokong oleh Amerika Syarikat dan Israel, katanya.

 Beliau seterusnya berkata bahawa Iran tidak akan hantar mana-mana angkatan ke Iraq dan tidak ada keperluan untuk berbuat demikian.

No comments:

Post a Comment