اللهم اجعل في قلبي نورا ، وفي سمعي نورا ، وفي بصري نورا ، وعن يميني نورا ، وعن شمالي نورا ، ومن بين يدي نورا ، ومن خلفي نورا ، ومن فوقي نورا ، ومن تحتي نورا ، واجعل لي نورا ، وأعظم لي نوراSelamat Datang Ke Suara Rakyat FM بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ أَصْـبَحْنا وَأَصْـبَحَ المُـلْكُ لله وَالحَمدُ لله ، لا إلهَ إلاّ اللّهُ وَحدَهُ لا شَريكَ لهُ، لهُ المُـلكُ ولهُ الحَمْـد، وهُوَ على كلّ شَيءٍ قدير ، رَبِّ أسْـأَلُـكَ خَـيرَ ما في هـذا اليوم وَخَـيرَ ما بَعْـدَه ، وَأَعـوذُ بِكَ مِنْ شَـرِّ هـذا اليوم وَشَرِّ ما بَعْـدَه، رَبِّ أَعـوذُبِكَ مِنَ الْكَسَـلِ وَسـوءِ الْكِـبَر ، رَبِّ أَعـوذُبِكَ مِنْ عَـذابٍ في النّـارِ وَعَـذابٍ في القَـبْر ...بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

Monday, April 7, 2014

Teman wanita penumpang MH370, Wood: 'Jet pejuang iringi penerbangan MH 370 operasi ketenteraan rahsia, suami saya masih hidup'

 


Pesawat CF-18 Hornet dari 409 Skuadron Pejuang Taktikal di Cold Lake, Alberta 
dan pesawat Rusia Su-27 dari Anadyr, Rusia berlatih prosedur untuk memindahkan 
kapal terbang dirampas  dari Rusia ke ruang Amerika semasa Latihan 
Aeroangkasa Pertahanan Amerika Utara pada 28 Ogos 2013
Oleh Shepard Ambellas
 KUALA LUMPUR ( INTELLIHUB) - Dalam sentuhan peristiwa pelik , Sara Bajc, teman wanita penumpang penerbangan hilang 370, Phillip Wood, memberitahu CNN bagaimana tentera Malaysia dan juga Amerika Syarikat mungkin terlibat dalam rahsia besar kehilangan pesawat itu pada pagi 8 Mac. 

 Menggemparkan bila Bajc menyatakan kepada CNN, "Jet [penerbangan 370] sebenarnya telah diiringi oleh pesawat pejuang, terdapat beberapa saksi untuk itu.". 

 "Saya fikir kita perlu mempunyai pandangan yang lebih baik dan mendalam; ke mana pesawat telah pergi dan siapa telah memilikinya kini", Bajc berkata kepada CNN terus menjelaskan bagaimana dia merasakan teman lelakinya Phillip Wood masih hidup di suatu tempat.
“Perasaan saya adalah bahawa mereka masih hidup” - Bajc
Bajc juga menegaskan bahawa pemahaman umum di kalangan ahli-ahli keluarga juga bersandar ke arah pesawat itu masih utuh di suatu tempat, merujuk kepada operasi ketenteraan. 

 "Saya yakin bahawa tentera di Malaysia tahu bahawa kapal terbang itu berada di sana dan pesawat itu telah dikesan dalam beberapa cara. Sekarang sama ada mereka masih lagi mengawalnya atau tidak, kita tidak tahu. Ramai orang yang mengatakan bahawa Amerika Syarikat adalah terlibat [...] tetapi pemikiran umum di seluruh keluarga di sini dan juga bukan keluarga [...] percaya ini adalah sesuatu operasi ketenteraan. ", Kata Bajc.

 Sangat mengejutkan, ini sesuai sekali dengan maklumat yang telah diperolehi oleh Berita Intellihub yang, melalui metadata GPS, meletakkan Phillip Wood berada dalam kurungan di pangkalan tentera Amerika Syarikat diDiego Garcia.

Ikuti : wawancara Bajc dgn CNN

No comments:

Post a Comment