اللهم اجعل في قلبي نورا ، وفي سمعي نورا ، وفي بصري نورا ، وعن يميني نورا ، وعن شمالي نورا ، ومن بين يدي نورا ، ومن خلفي نورا ، ومن فوقي نورا ، ومن تحتي نورا ، واجعل لي نورا ، وأعظم لي نوراSelamat Datang Ke Suara Rakyat FM بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ أَصْـبَحْنا وَأَصْـبَحَ المُـلْكُ لله وَالحَمدُ لله ، لا إلهَ إلاّ اللّهُ وَحدَهُ لا شَريكَ لهُ، لهُ المُـلكُ ولهُ الحَمْـد، وهُوَ على كلّ شَيءٍ قدير ، رَبِّ أسْـأَلُـكَ خَـيرَ ما في هـذا اليوم وَخَـيرَ ما بَعْـدَه ، وَأَعـوذُ بِكَ مِنْ شَـرِّ هـذا اليوم وَشَرِّ ما بَعْـدَه، رَبِّ أَعـوذُبِكَ مِنَ الْكَسَـلِ وَسـوءِ الْكِـبَر ، رَبِّ أَعـوذُبِكَ مِنْ عَـذابٍ في النّـارِ وَعَـذابٍ في القَـبْر ...بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

Thursday, January 1, 2015

"ROSMAH MANSUR KAT MANA?".....TERUS JADI TANDA TANYA


Najib Razak & Rosmah Mansor Bercuti di Hawai Dengan Pesawat Jet M9-NAA Milik Kerajaan Malaysia. Najib Balik Malaysia Dengan RMAF Boeing 777? Rosmah Mansur kat mana, Rosmah Mansor kat mana, Rosmah kat mana.

Sebagai rakyat Malaysia yang acapkali disuapkan dengan kelibat isteri Najib Razak, Rosmah Mansor dikebanyakan majlis dan acara dalam dan luar negeri samada bersama Perdana Menteri Malaysia ataupun berseorangan. Sangat aktif. Sehinggakan…. kelibat Najib Razak kali ini sedikit janggal tanpa kelibat isterinya Rosmah mansor dalam lawatan PM ke pusat bantuan banjir di Kelantan, Terengganu, Pahang.
Dan ada yang mula tertanya-tanya di mana Rosmah Mansor. Bagi Berita Semasa samada Rosmah Mansor ada atau tidak “bukanlah persoalan atau isu yang besar sebenarnya”. Tiada masalah jikalau Rosmah mansor tiada sekalipun. Biarlah dia dengan kehidupan dia. Tetapi…..

Tetapi pandangan dan pemerhatian Berita Semasa tertumpu kepada mana pergi pesawat milik kerajaan Malaysia yang membawa Najib Razak bercuti ke Hawaii selepas dikesan bermain golf dengan Barack Obama di Hawaii yang telah mendapat pelbagai reaksi daripada rakyat Malaysia
Siapa Guna Pesawat Jet 9M-NAA Milik Kerajaan Malaysia Sekarang? Najib Balik Dengan RMAF Boeing 77

Yang menarik perhatian Berita Semasa apabila Datuk Seri Najib Razak tidak terbang balik terus dari Hawaii ke Kuala Lumpur.

Mengapa dan kenapa Perdana Menteri Najib Razak pulang ke Malaysia dan tiba di Kota Bahru Kelantan pada 27 Disember 2014 dengan menggunakan Jet TUDM (M53-01) dari Hong Kong? Di mana dan ke mana perginya pesawat Jet Eksekutif Kerajaan Malaysia 9M-NAA?

Berita Semasa difahamkan Perdana Menteri Malaysia telah terbang ke Los Angeles menggunakan Cathay Pacific untuk ke Hong Kong. Yang mana dari Hong Kong satu lagi pesawat milik kerajaan Malaysia telah digunakan menerbangkan terus Najib razak terus ke Kota Baharu Kelantan dan tiba di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra Kelantan pada pukul 1:40 petang 27 Disember 2014 menggunakan kapal terbang RMAF Boeing 777

Berdasarkan semakan Berita Semasa menunjukkan pesawat 9M-NAA telah berlepas dari Hawaii untuk bergerak dan singgah di Los Angeles & akhirnya ‘berakhir’ di Indianapolis.
Persoalannya sekarang ini siapa yang berada di dalam pesawat milik kerajaan Malaysia 9M-NAA pada ketika ini?

Ini kerana berdasarkan laporan berita Bernama, menunjukkan yang mana Najib Razak telah terus melawat pusat bantuan banjir di Kelantan sejurus tiba di kota Bharu, Kelantan Malaysia pada 1:40 petang 27 Disember 2015.

P/S : Anwar Ibrahim tidak nampak kelibat pada ketika ini. Takkanlah ketika mahu berdemo atau berkempen politik baru nampak muka? Tidak salah jikalau tiada, tetapi dalam “permainan politik di Malaysia” jangan salahkan rakyat Malaysia jika seribu macam persepsi keluar di minda mereka pada masa ratusan ribu terlibat dengan banjir 2014 kali ini.

PP/S : Hak kerajaan Malaysia bukanlah “lesen besar” untuk digunakan sesuka hati untuk kepentingan peribadi. Mohon bertanya sekali lagi di aman pesawat jet 9M-NAA?

pesawat jet 9M-NAA?

Najib Bercuti di Hawaii

No comments:

Post a Comment